&1. Podstawowe Informacje
- Administratorem danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dla ułatwienia dalej zwanej: „RODO”), w odniesieniu do danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi, a także innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, jest Fi 7 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Białogardzie (78-200) przy ul. Pileckiego 15, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Koszalinie, IX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001079954, posiadająca numer NIP 6722106691, REGON 527409238, adres e-mail: kontakt@akademiainfiniti.pl, prowadzący działalność edukacyjną pod nazwą Akademia Infiniti (dla ułatwienia dalej zwanej „Administratorem”) będąca operatorem strony internetowej i sklepu internetowego dostępnego pod adresem: akademiainfiniti.pl (zwanego dalej „Serwis”)
- Celem Polityki Prywatności jest określenie działań podejmowanych przez Administratora w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych i wykorzystywanych przez osoby lub instytucje użytkujące Serwisu (dla ułatwienia dalej zwanych „Użytkownikami”) do wykonywania czynności, takich jak: wysyłanie wiadomości e-mail, przeglądanie ofert Kształcenia, Rejestracja, składania Zamówień; i wykonywanie szeregu innych, związanych z powyższym działań w związku z korzystaniem przez Użytkowników z usług Administratora. Wszelkie nasze działania podlegają przepisom prawa, które obowiązują w zakresie ochrony danych, na przykład RODO czy Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku (Dz.U. 2018, poz.1000). Nasza Polityka ochrony prywatności podlega przepisom prawa polskiego i jest zgodna z RODO.
- Administrator nie wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z Administratorem na dane wskazane w &10.
- Korzystanie z Serwisu możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z postanowieniami niniejszej Polityki Prywatności.
&2. Dane osobowe
- Poprzez sformułowanie „Dane Osobowe” rozumie się wszelkie informacje, które mogą identyfikować osobę korzystającą z lub przeglądającą Serwis, na przykład: imię i nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, adres do doręczenia korespondencji, zdjęcie. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możliwe jest wymaganie także innych niezbędnych danych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych.
- Przekazanie Danych Osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do korzystania z strony internetowej.
- Dane Osobowe są uzyskiwane:
- bezpośrednio od Użytkownika;
- od innych administratorów danych, którzy uzyskali zgodę na udostępnienie danych;
- ze źródeł publicznie dostępnych.
- Informacje są uzyskiwane bezpośrednio od Użytkownika w następujących momentach:
- podczas zakładania konta (adres e-mail, imię i nazwisko);
- po utworzeniu konta (zdjęcie, pseudonim, płeć, numer telefonu komórkowego, alternatywny nr. telefonu, data urodzenia);
- w przypadku transakcji w Serwisie dokonywanych bez konieczności uprzedniej rejestracji;
- w związku z aktywnościami i transakcjami dokonywanymi przez Użytkownika w Serwisie przy wykorzystaniu Konta;
- w związku z aktualizacjami danych dokonywanymi za pośrednictwem Konta;
- w przypadku kontaktowania się przez formularz kontaktowy dostępny na stronie lub też drogą e-mail;
- w trakcie uczestnictwa w Kształceniach i innych wydarzeniach organizowanych przez Administratora.
- Administrator nie zbiera i nie przetwarza Danych Wrażliwych, zgodnie z definicją motywu 10 RODO i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
- Administrator może zbierać, a następnie przetwarzać informacje na temat zachowania Użytkownika podczas przeglądania Serwisu w celu personalizacji korzystania z Internetu i składania ofert dostosowanych do jego oczekiwań.
- Administrator przechowuje Dane Osobowe przez cały okres trwania współpracy, a także po jej zakończeniu.
- Przechowywanie Danych Osobowych po zakończeniu współpracy jest w celu:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem Umowy;
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych;
- zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
- dokumentacyjnych, statystycznych, analitycznych i raportowych;
- promocyjnych i marketingowych;
- rekrutacyjnych;
- społecznościowych i wizerunkowych;
- informacyjnych, edukacyjnych i badawczo-rozwojowych.
- Dane Osobowe przechowywane są przez następujące okresy:
- dane związane z wykonaniem umowy – przez okres 6 lat od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku należnego w związku z zawarciem i wykonaniem umowy lub do czasu przedawnienia roszczeń (zgodnie z aktualnym art. 118 Kodeksu cywilnego termin przedawnienia wynosi 6 lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – 3 lata);
- dane przetwarzane na podstawie zgody – do czasu wycofania zgody, nie dłużej jednak niż przez 5 lat od momentu ostatniej aktywności Użytkownika w Serwisie;
- dane przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego – do czasu wniesienia sprzeciwu, nie dłużej jednak niż przez 3 lata od momentu ostatniej aktywności Użytkownika w Serwisie;
- dane zawarte w dokumentacji księgowej – przez okres 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym operacje, transakcje i postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione (zgodnie z art. 74 ustawy o rachunkowości);
- dane zbierane automatycznie podczas korzystania z Serwisu – przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których zostały zebrane, nie dłużej jednak niż 2 lata od daty ich pozyskania;
- wizerunek, podobieństwo i/lub głos Użytkownika – bezterminowo lub do momentu cofnięcia zgody, jeśli taka została udzielona, z zastrzeżeniem, że materiały już opublikowane i rozpowszechnione mogą pozostać dostępne zgodnie z udzieloną zgodą.
- Po zakończeniu przetwarzania Danych Osobowych w pierwotnym celu, dane będą archiwizowane lub usuwane zgodnie z przepisami prawa.
- Dane osobowe mogą być przekazywane:
- dostawcom usług informatycznych;
- dostawcom usług marketingowych/telemarketingowych;
- dostawcom usług badania rynku;
- dostawcom usług płatniczych/bankowych;
- towarzystwom ubezpieczeniowym;
- partnerom, z którymi możemy opracować wspólnego programy marketingowe dla naszych towarów i usług;
- organom władzy publicznej.
- Dostęp osób trzecich do Danych Osobowych Użytkownika odbywa się zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych i poufności informacji, na podstawie zawartych z nimi umów.
&3. Cele przetwarzania danych osobowych
- Administrator przetwarza Dane Osobowe Użytkowników w następujących celach:
- tworzenia i zarządzania kontem w ramach Serwisu;
- przetwarzania zapytań przesyłanych poprzez formularz kontaktowy lub drogą e-mail;
- świadczenia usług wsparcia, w tym udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące usług Administratora;
- analizy jakości i zadowolenia Użytkowników;
- obrony uzasadnionych interesów Administratora, w tym szczególności:
- ochrony Serwisu przed cyberatakami;
- zapobieganiu i wykrywaniu prób oszustw, w tym przekazywaniu informacji o wystąpieniu takiego zdarzenia właściwym organom publicznym;
- wystąpienia obowiązku zabezpieczenia towarów i wartości mających zastosowanie do tej kwestii przepisach prawa.
- przesyłania informacji o nowościach i działaniach marketingowych w postaci newslettera.
- Przetwarzanie Danych Osobowych wykazanych w &3 ust 1.1-6. jest konieczne do zawarcia i wykonania Umowy oraz nawiązania współpracy.
- Przetwarzanie Danych Osobowych wykazanych w &3 ust. 1.6. jest dobrowolne i zależy od wyrażenia na nie zgody. Użytkownik może w każdym momencie zmienić swoje preferencje: z poziomu swojego konta, klikając link „rezygnuj z subskrypcji” w dostarczonej przez Administratora wiadomości e-mail, lub też kontaktując się z Administratorem bezpośrednio, korzystając z danych kontaktowych wykazanych poniżej.
- Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie następujących przesłanek prawnych wynikających z art. 6 ust. 1 RODO:
- zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – w przypadku działań marketingowych, w tym przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz przetwarzania wizerunku;
- niezbędność do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – w przypadku realizacji usług szkoleniowych, zarządzania kontem w Serwisie oraz obsługi zapytań;
- wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) – w przypadku wystawiania i przechowywania dokumentów księgowych oraz realizacji innych obowiązków wynikających z przepisów prawa;
- prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – w przypadku dochodzenia lub obrony roszczeń, zapewnienia bezpieczeństwa Serwisu, analizy jakości usług oraz zapobiegania oszustwom.
- Poniżej prezentujemy szczegółowe powiązanie celów przetwarzania z odpowiednimi podstawami prawnymi:
- Tworzenie i zarządzanie kontem w Serwisie – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy);
- Realizacja usług Kształcenia – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy);
- Wystawianie i przechowywanie dokumentów księgowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny);
- Odpowiadanie na zapytania przez formularz kontaktowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO (działania przed zawarciem umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes);
- Działania marketingowe, w tym newsletter – art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes) w przypadku marketingu bezpośredniego;
- Analiza jakości usług – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes);
- Ochrona przed cyberatakami i zapobieganie oszustwom – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes);
- Dochodzenie lub obrona roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes).
- Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane. Profilowanie polega na wykorzystaniu danych osobowych do analizy lub prognozy osobistych preferencji, zainteresowań, zachowań, lokalizacji lub przemieszczania się Użytkownika.
- Profilowanie realizowane przez Administratora polega w szczególności na:
- Analizie aktywności Użytkownika w Serwisie, w tym historii przeglądanych Kształceń;
- Analizie historii zakupów;
- Badaniu preferencji dotyczących tematyki Kształceń;
- Analizie geograficznej i demograficznej Użytkowników (na podstawie dobrowolnie podanych danych).
- Mechanizmy profilowania wykorzystują następujące kategorie danych:
- Dane podane podczas rejestracji i uzupełniania profilu;
- Historia aktywności w Serwisie (kliknięcia, czas spędzony na poszczególnych podstronach);
- Historia zakupów i uczestnictwa w Kształceniach;
- Dane analityczne zbierane za pomocą plików cookies.
- W wyniku profilowania Administrator może:
- dostosowywać treści i oferty wyświetlane na stronie do preferencji Użytkownika;
- przedstawiać spersonalizowane oferty Kształcenia;
- analizować skuteczność działań marketingowych.
- Profilowanie nie wywołuje skutków prawnych wobec Użytkownika ani nie wpływa na niego w istotny sposób. Użytkownik może w każdej chwili wnieść sprzeciw wobec profilowania przez kontakt z Administratorem.
- Użytkownik, oprócz ogólnego prawa do sprzeciwu wobec profilowania, ma również prawo do uzyskania interwencji ludzkiej ze strony Administratora, wyrażenia własnego stanowiska i zakwestionowania decyzji opartej na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych.
&4. Prawa osób, których dane są przetwarzane
- Użytkownik posiada następce prawa dotyczące Danych Osobowych:
- prawo dostępu do danych;
- prawo do uzyskania kopii danych;
- prawo do sprostowania danych;
- prawo do usunięcia danych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do złożenia skargi do właściwego organu nadzoru, którym dla osób fizycznych jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) lub do sądu.
- Użytkownik może zażądać skorzystania z praw lub zaprzestania przetwarzania Danych Osobowych w dowolnym momencie. Administrator zastrzega sobie prawo do weryfikacji tożsamości Użytkownika, mających na celu ochronę Danych Osobowych.
- Dane Osobowe zostaną usunięte, za wyjątkiem danych w przypadku do których będzie to konieczne w świetle obowiązujących przepisów prawa lub uzasadnionych interesów np.: w związku z dochodzeniem roszczeń, w związku z wykonywaniem umowy, zakresu współpracy lub wykonania obowiązków wynikających z przepisów praw.
- W celu wykorzystania swoich praw należy skontaktować się z Administratorem na dane podane w części &10 Polityki Prywatności.
- Wykorzystanie jednego lub więcej ze swoich praw odbywa się nieodpłatnie, chyba że wniosek Użytkownika o dostęp do informacji będzie bezpodstawny, wielokrotnie powtarzany lub nadmierny. W takim przypadku Użytkownik może zostać obciążony stosowną opłatą uwzględniającą administracyjne koszty udzielenia informacji, prowadzenia komunikacji lub podjęcia żądanych działań. Użytkownik zostanie poinformowany o ewentualnych opłatach przed rozpatrzeniem jego prośby.
- Administrator zastrzega sobie okres miesiąca czasu na rozpatrzenie wniosku, za wyjątkiem sytuacji gdy rozpatrzenie wniosku w tym terminie jest nie możliwe, a w szczególności, gdy wniosek ten jest nadmiernie skomplikowany, lub gdy jednocześnie Administrator rozpatruje kilka innych wniosków tego samego Użytkownika.
- Wniosek nie zostanie rozpatrzony w wypadku, jeżeli ma on negatywny wpływ na prawa i wolności osób trzecich, których dane dotyczą.
&5. Szczegółowa realizacja praw osób, których dane dotyczą
- Prawo dostępu do danych realizowane jest poprzez:
- Potwierdzenie, czy Administrator przetwarza dane osobowe Użytkownika;
- Dostarczenie kopii przetwarzanych danych;
- Udzielenie informacji o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych, odbiorcach lub kategoriach odbiorców, planowanym okresie przechowywania danych, prawach przysługujących Użytkownikowi, źródle pozyskania danych (jeżeli nie zostały zebrane od osoby, której dotyczą), zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
- Prawo do sprostowania danych realizowane jest poprzez:
- Poprawienie nieprawidłowych danych;
- Uzupełnienie niekompletnych danych, z uwzględnieniem celów przetwarzania.
- Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) realizowane jest poprzez usunięcie danych, gdy:
- Dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane;
- Użytkownik cofnął zgodę na przetwarzanie danych, a nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania;
- Użytkownik wniósł skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania;
- Dane były przetwarzane niezgodnie z prawem;
- Dane muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego;
- Dane zostały zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego dziecku.
- Administrator może odmówić realizacji prawa do usunięcia danych, gdy:
- Przetwarzanie jest niezbędne do korzystania z prawa do wolności wypowiedzi i informacji;
- Przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku;
- Przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony
- Istnieją inne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania.
- Prawo do ograniczenia przetwarzania realizowane jest poprzez czasowe wstrzymanie przetwarzania danych (z wyjątkiem ich przechowywania), gdy:
- Użytkownik kwestionuje prawidłowość danych – na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić ich prawidłowość;
- Przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Użytkownik sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
- Administrator nie potrzebuje już danych, ale są one potrzebne Użytkownikowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- Użytkownik wniósł sprzeciw wobec przetwarzania – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu.
- Prawo do przenoszenia danych realizowane jest poprzez:
- Otrzymanie danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego;
- Przesłanie danych innemu administratorowi, jeśli jest to technicznie możliwe;
- Prawo to dotyczy tylko danych dostarczonych Administratorowi przez Użytkownika, przetwarzanych na podstawie zgody lub umowy oraz przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.
- Realizacja powyższych praw następuje na podstawie wniosku złożonego drogą elektroniczną lub pisemną na dane kontaktowe wskazane w §8.
&6. Zabezpieczenie Danych Osobowych
- Wszystkie zbierane przez Administratora dane chronione są z użyciem racjonalnych środków technicznych i organizacyjnych oraz procedur bezpieczeństwa, w celu zabezpieczenia ich przed dostępem osób nieupoważnionych lub ich nieupoważnionym wykorzystaniem.
- Podmioty powiązane z Administratorem, zaufani partnerzy i zewnętrzni usługodawcy zarządzają danymi zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.
- Dane osobowe przechowywane są na bezpiecznych serwerach przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania i zapewnieniu redundancji pamięci.
- Wszelkie przesyłane Dane Osobowe są szyfrowane przy użyciu technologii SSL.
&7. Transfer danych związany z płatnościami
- Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców usług płatniczych w celu umożliwienia płatności za kształcenia i inne usługi oferowane w Serwisie.
- W przypadku dokonywania płatności za pośrednictwem zewnętrznych dostawców usług płatniczych, Administrator przekazuje tym podmiotom następujące dane Użytkownika:
- Imię i nazwisko;
- Adres e-mail;
- Numer telefonu (jeśli jest wymagany przez operatora płatności);
- Numer zamówienia;
- Zamawiany produkt/usługa;
- Kwotę transakcji.
- Administrator współpracuje z następującymi dostawcami usług płatniczych:
- PayNow;
- TubaPay.
- Każdy z dostawców usług płatniczych jest odrębnym administratorem danych osobowych w zakresie danych przekazywanych w procesie płatności i przetwarza te dane zgodnie z własną polityką prywatności.
- Administrator nie ma dostępu do danych karty płatniczej Użytkownika ani innych danych bankowych wykorzystywanych w procesie płatności.
&8. Przekazywanie danych do państw trzecich
- Administrator co do zasady nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych.
- W przypadku korzystania z usług dostawców zapewniających narzędzia analityczne i marketingowe (np. Google Analytics, Facebook, TikTok, Hotjar), dane Użytkowników mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) i Chin na podstawie standardowych klauzul umownych zatwierdzonych przez Komisję Europejską lub innych odpowiednich zabezpieczeń prawnych. 3.
- Administrator zapewnia, że w przypadku przekazania danych poza EOG, odbywa się to z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, głównie poprzez:
- współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;
- stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych lub zatwierdzonych przez Komisję Europejską;
- stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.
- W związku z wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości UE w sprawie Schrems II (C-311/18), Administrator wdrożył następujące dodatkowe zabezpieczenia przy przekazywaniu danych do USA:
- Ocena ryzyka związanego z przekazywaniem danych do każdego dostawcy spoza EOG;
- Wdrożenie standardowych klauzul umownych (SCC) w najnowszej wersji zatwierdzonej przez Komisję Europejską (decyzja wykonawcza 2021/914);
- Stosowanie środków technicznych, w tym szyfrowania danych przekazywanych do dostawców spoza EOG;
- Regularny monitoring zmian prawnych w zakresie międzynarodowego transferu danych.
- W przypadku dostawców z siedzibą w Chinach, dane przekazywane są wyłącznie po upewnieniu się, że spełnione są warunki określone w art. 46 RODO, w tym wdrożenie standardowych klauzul umownych oraz dodatkowych zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.
- Użytkownik ma prawo uzyskać kopię zastosowanych zabezpieczeń dotyczących przekazania danych do państw trzecich kontaktując się z Administratorem.
&9. Polityka Plików Cookies
- Administrator może przechowywać i zbierać informacje za pomocą plików cookie, pikseli śledzących oraz obiektów udostępniane lokalnie (np. w przeglądarce lub na urządzeniu)
- Poprzez piki “cookies” należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. W szczególności są to pliki tekstowe, zawierające nazwę strony internetowej internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji, umożliwiają wyświetlenie strony internetowej internetowej w języku użytkownika „zapamiętanym” przez te pliki, a także wykorzystanie innych ustawień strony internetowej wybranych przez Użytkownika.
- Pliki cookies przeznaczone są do korzystania ze stron serwisu. Operator wykorzystuje te pliki do:
- możliwości logowania i utrzymywania sesji Użytkownika na każdej kolejnej podstronie internetowej;
- dopasowania zawartości strony internetowej do indywidualnych preferencji Użytkownika, przede wszystkim rozpoznawania urządzenie, aby zgodnie z jego preferencjami wyświetlić stronę;
- tworzenia anonimowych statystyk, zagregowanych statystyk, z wyłączeniem personalnej identyfikacji Użytkownika;
- identyfikowania trafności reklam oraz wyświetlania reklam najtrafniej dopasowanych do aktywności Użytkownika na stronach internetowych.
- Administrator korzysta z następujących rodzajów plików cookies:
- Cookies niezbędne – pliki cookies konieczne do prawidłowego funkcjonowania Serwisu, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu;
- Cookies funkcjonalne – pliki cookies umożliwiające zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika;
- Cookies analityczne – pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania z Serwisu;
- Cookies marketingowe – pliki cookies wykorzystywane do śledzenia aktywności Użytkowników w Internecie i tworzenia profili zainteresowań, a następnie wyświetlania dostosowanych do nich reklam.
- Administrator korzysta również z usług zewnętrznych dostawców, którzy również mogą zapisywać pliki cookies na urządzeniu Użytkownika. Usługi te to w szczególności:
- Google Analytics (administrator cookies: Google LLC z siedzibą w USA);
- Facebook Pixel (administrator cookies: Meta Platforms, Inc. z siedzibą w USA);
- TikTok Pixel (administrator cookies: TikTok Technology Limited z siedzibą w Irlandii/ByteDance Ltd. z siedzibą w Chinach);
- Hotjar (administrator cookies: Hotjar Ltd. z siedzibą na Malcie).
- Szczegółowe informacje o plikach cookies stosowanych przez zewnętrznych dostawców:
- Google Analytics – zbiera dane o aktywności Użytkownika w Serwisie, w tym: odwiedzane podstrony, czas spędzony w Serwisie, przejścia między podstronami, informacje o urządzeniu i przeglądarce. Dane te są wykorzystywane do analizy ruchu w Serwisie i optymalizacji jego działania. Polityka prywatności Google dostępna jest pod adresem: https://policies.google.com/privacy.
- Facebook Pixel – zbiera dane o aktywności Użytkownika w Serwisie, w tym: odwiedzane podstrony, dodawanie produktów do koszyka, dokonywanie zakupów. Dane te są wykorzystywane do mierzenia skuteczności reklam na Facebooku oraz kierowania reklam do osób, które odwiedziły Serwis. Polityka prywatności Meta dostępna jest pod adresem: https://www.facebook.com/policy.php.
- TikTok Pixel – zbiera dane o aktywności Użytkownika w Serwisie, podobnie jak Facebook Pixel. Dane te są wykorzystywane do mierzenia skuteczności reklam na TikToku oraz kierowania reklam do osób, które odwiedziły Serwis. Polityka prywatności TikTok dostępna jest pod adresem: https://www.tiktok.com/legal/privacy-policy.
- Hotjar – zbiera dane o aktywności Użytkownika w Serwisie, w tym: ruchy kursora, kliknięcia, przewijanie strony. Dane te są wykorzystywane do tworzenia map cieplnych i analizy zachowania Użytkowników w Serwisie. Polityka prywatności Hotjar dostępna jest pod adresem: https://www.hotjar.com/legal/policies/privacy.
- Pliki cookies są przechowywane przez następujące okresy:
- cookies sesyjne – do czasu opuszczenia Serwisu lub wyłączenia przeglądarki internetowej;
- cookies stałe – przez okres nie dłuższy niż 2 lata od utworzenia lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
- Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym Użytkownika. Ustawienia te mogą zostać zmienione przez Użytkownika w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę “cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej, bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenia użytkownika.
- Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Dokładną instrukcję postępowania znaleźć można na stronie przeglądarki i jest to np.
- Zmiany ustawień w przeglądarce internetowej Użytkownika mogą uniemożliwić poprawne działanie Serwisu.
&10 Dane kontaktowe
- W celu dostępu do danych osobowych, wykorzystania swoich praw, uzyskania dodatkowych informacji, lub wystąpienia innych powiązanych sytuacji, skontaktuj się z nami pod adresem e-mail: kontakt@akademiainfiniti.pl; lub adresem pocztowym: FI 7 sp. z o.o., ul. Pileckiego 15, 78-200 Białogard, z dopiskiem „RODO”.
&11. Naruszenia ochrony danych osobowych
- W przypadku wykrycia naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator bez zbędnej zwłoki zgłasza je organowi nadzorczemu, chyba że jest mało prawdopodobne, by naruszenie skutkowało ryzykiem dla praw i wolności osób fizycznych.
- Jeżeli naruszenie ochrony danych osobowych może powodować wysokie ryzyko dla praw i wolności osób fizycznych, Administrator bez zbędnej zwłoki zawiadamia o takim naruszeniu osoby, których dane dotyczą.
- W przypadku podejrzenia naruszenia ochrony danych osobowych, Użytkownik może zgłosić takie podejrzenie Administratorowi za pośrednictwem danych kontaktowych wskazanych w §8.
&12. Postanowienia końcowe
- W wypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji na temat przetwarzania Danych Osobowych, w tym uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące zakresu Polityki Prywatności i przekazania wszelkich dodatkowych informacji, należy skontaktować się z Administratorem na dane podane w &10.
- Administrator zastrzega sobie prawo do okresowego aktualizowania i modyfikowania niniejszej Polityki Prywatności w celu odzwierciedlenia wszelkich zmian w sposobie przetwarzania Danych Osobowych lub zmian w przepisach prawa.
- Linki zamieszczone w Serwisie mogą przekierowywać do innych stron internetowych lub serwisów, które stanowią usługę świadczoną przez podmioty inne niż Administrator, który nie ma wpływu na działalność tychże podmiotów. Należy więc każdorazowo zapoznać się z właściwą dla danego podmiotu treścią Regulaminu i Polityki Prywatności, które treścią mogą odbiegać od informacji zawartych w Serwisie.
- W sprawach nie uregulowanych w Polityce Prywatności mają zastosowanie przepisy prawa dotyczące przetwarzania Danych Osobowych, w tym RODO.